I've got to move on and be who I am.

hallå!
mja, om ni inte kan lista ut det själva så kan jag naturligtvis inte sova -.-
ligger bara och vrider och vänder på mig själv.
och det om någr gör mig tamefan galen, så då äre lika bra att stiga upp!

förövrigt så ska jag upp påtimma.. så jag börjar bli smått orolig om att jag
nu mååste sova ! vilket inte kommer göra de hela så mycket lättare.
linus skulle kanske ringa senare sa han, så kanske han är snäll och håller
mig sällskap ett tag ;) annars så får jag helt enkelt tvinga mig själv till att sova,
ta i med hård handskarna! hihi.

nu ska jag upp och fortsätta vrida och vända!
allt är packat och klart för imrogon!
nervös julia.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0