looking for someone thats made of gold.

Godkväll!
ja, då var jag hemma från luleå kalaset,
kan ju inte direkt tycka att det är så speciellet roligt där, tacka vet jag PDOL förfan!

det hela började iaf med att det tjorvade om hur vi skulle ta oss dit, men de löste
sig, och när vi kom dit gick vi till statoil för jag ville ta ut pengar,
och väl där inne lyckades jag missa en stoor skylt däre står "inga kontat uttag!"
så jag frågade iaf. hm, pinsamt kanske.
sen när vi hade gått upp en bit så såg jag en moppe som for in till statoil,
och jag tyckte jag kände igen pojken som satt bakom, så jag gick ner igen, och
visst hade jag rätt, nog vare linus som var där, så stod och pratade lite med han
innan vi gick vidare in till området.
där vi har gått omkring hela kvällen, träffade mina lulepojkar,
och linus enback också  - länge sen!
men sen träffade jag även min älskade friida!
helt lysande!

sen efter ett tag började alla bli less, så då begav vi oss hemmåt, tack vare
freddes syster, mycket snällt!
visade sig att hon hade varit med en av mina systrar förr i tiden, rätt kul. haha !

nu däremot ska jag gå och ta bort sminket, sen slänga iväg ett sms till linus tror jag!
sen försöka sova, ska ev. upp tidigt imorgon för att fara till storforsen med mamma
och glenn, kanske kan bli trevligt! händer inte allt för ofta att jag gör något med dom.

nae, nu vill jag lägga mig i sängen..
puss!


kvällens outfit.

sötnos!

i väntan på hämtning!

/j..


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0