Mr. Perfect don't exist my little friend.

Hejhej!
denna dag har då varit allt annat än rolig kan jag tala om för er !
har endast suttit här och kollat på gamla bilder..
vilket iochförsig är rätt så roligt, hittade bilder från när vi var i lanzarote - 05..
ojoj! haha.
men riktigt roligt iaf!

dessvärre kommer jag nog inte fara något till lule idag.
men linus skulle fixa sin fiddy tror jag, så jag förstår honom :) haha.
han har trottsallt varit utan den väldigt väldigt länge.

så jag tare nog bara lugnt ikväll skulle jag tro.
borda gå ut och gå, men de blir jobbigt om det börjar regna igen..
kanske besöker gungan lite? och kanske frågar om sofiaw vill med.
vi får se, hippsvipps kommer det andra planer!

nu ska jag iaf göra middag, lövbiff och pommes :D
vi hörs!
puss.


jag vill utomlands igen..

/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag har träning i rosvik till 8, efter det kan vi typ hitta på något? filmkväll eller nå? :)

2009-08-18 @ 17:22:17
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0