My life would suck without you.

Hej!

då var jag hemma igen, efter en heldag på piteå havsbad!

vi fick det till en riktigt rolig dag faktiskt, mycke skratt och svammel.

vi badade först lite, sen gick dom ut och åt, åsså medans som beställde

satt jag ute och höll ett bord, då kom det två killar och bjöd mig på fest

nere vid stranden, fick hans telefon nummer också, så är någon sugen på fest

vid stranden på phb, så säg till ;) hahah.

kulkul.

sen efter dom hade käkat, gick vi och badade ännu mer.

dog kort och grejjer, dock är alla bilder på linus telefon, så dom får ni en

annan gång kanske.

sen börja vi gå upp iaf och göra oss klara,

och sen gick vi ner till stranden en sväng för att känna på vattnet där,

inte så kallt faktiskt. så äre såhär varmt imorgon tror jag att jag ska fara dit!

får se om någon vill följa med.

nåja, sen kom grunks bror och hämtade oss åså.

och nu sitter jag här och har nyss käkat middag!


ska bara ta de lugnt nu tror jag, är sjuuukt jävla trött..

kanske vilar lite? då är risken iförsig att jag it somnar ikväll,

men det är smällar man får ta!

puss på er.



krig på sunes!

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0