Nothing in this world could be, as nice as you and I.

Hejj!
kom nyss hem från stan, jag och mamma har varit till systrarnas lägenheter.
hos jessica vattnade hon blommorna, och jag gick igenom frysen, och hittade
glass
(A) haha.
sen for vi till josse, kolla igenom hennes
garderob också, hittade lite kläder jag hade vela ha ikväll, men hon svara it
på hennes mobil när jag ringde och fråga om jag skulle kunna få låna dom..
så jag får hitta någonting annat!

nu ska jag hoppa i duschen, sen käka middag, och sen hör av mig till sofiaw,
så ska vi göra oss klara till LK sen!
för det blir LK ikväll ändå, fan va nice!
med sofiaw, fredde och nån mer, hon visste inte riktigt säkert.
tror de blir über bra!

nu måste jag skynda mig.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0