now you're standing alone wonder why did you fail.

Hejj!
hemma från storforsen nu!
vart en riktigt trevlig dag med mycket kort, som jag bara ska rensa,
sen kommer om ut!
fika gjorde vi också, mycket gott och trevligt! saknade dock badkläderna,
hade jag haft dom hade jag lätt badat! ruggigt sugen jag var alltså.

på vägen hem ringde nicke och pratade om dagarna som kommer,
ska bo där nån dag, för dom ska bort. och dom skulle redan fara idag, och det
fanns ingen stuga för hundar dit dom skulle, så han fråga om jag kunde komma
redan idag, och ja, de ska jag göra!
så jag drar till jonsgården senare ikväll, och är it hemma förns på tisdag..
segt, men det får funka..

nu ska jag ringa linus, sen pyssla på med bilderna!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0