Once a failor, always a retard!

Hej!
då var jag hemma från höstterminens första riktiga skoldag!
som faktiskt har gått både snabbt och varit rolig.
har lärt känna väldigt många i klassen, känns super roligt!
allt är så glada och snälla :D kunde knappast blivit bättre!

dagen började med datorkunskap, vi hade frågesport! var rätt roligt,
och mitt lag team hårddisk skrapade ihop 8p av 17p ;) haha.
sen hade vi lunch direkt efter de, eftersom det var sovmorgon.
vi var även och i kafeterian och pratade hur länge som hellst, mycket trevligt!
efter det så hade vi engelska, kan väl inte påstå att det är roligare här än vad
det vad på porsnäs.. dessutom så tycker jag inte om läraren,
det gör inte saken så mycket lättare! xD
sen var det bara två lektioner kvar, näthandel och svenska.
båda lektionerna gick väldigt snabbt, fick skriva ett porträttbrev till steffe om oss
själva, så de var rätt roligt ändå! :)

annars trivs jag faktiskt i skolan, hittar näästan till dom flesta ställena (y) så de tar sig.
klassen trivs jag med också, dom flesta iaf! man kan ju inte älska alla.
dom flesta lärarna tycker jag också om, förutom engelska då..
mentorerna är väl sisådär.. de är dock synd att vi ha en i matte och en i idrott..
men de är bara att härda antar jag :) allt löser sig nog med tiden!

nu har jag just käkat middag och jag tror nog att alex, anton och ludde skulle komma
och säga hej, var jätte länge sen jag träffa alex.. så de blir nog trevligt.
annars ikv blire nog att gå ut och gå sen bara ta de lungt!
ska höra om linus överlevde sin första dag på skolan, stackarn ;) haha.

nåja.
ciao.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0