People will be people always

Hejhallå!
efter jag skrev sista inlägget så vandrade jag upp till soffan för att bara ligga
och vila ett tag, och där somnade jag ju såklart också..
jag vaknade ungefär en timma senare av att anton, ludde och alex kom in i rummet!
så dom var hos mig ett litet tag innan jag blev less, och dom for.
då ringde linus åsså prata jag lite med han, han hade nästan överlevt dagen ;)
men nog klaga han en hel del, haha. söööt pojken min!

iaf sen gick jag ut och gick, bara en kortis idag, kände verkligen inte för de..
men tänkte att det är väl lika bra att jag håller min planering, så de blev en liten
runda! sen hoppa jag i duschen och nu sitter jag här,
och ser till min besvikelse att dom ska stänga ner piratebay...
så då äre bara att lära sig en ny nerladdningsgrejs! :p

ska fortsätta vara social på msn.
ciao.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0