Remember those walls I built

Godnatt!
när jag kom ut från duschen ställde jag mig och gjorde en smoothie,
eller hur det nu stavas.. otroligt gott vare iaf.
och nu är jag mätt också, man blir typ jävulskt mätt av sånna dära!
haha!
sitter och försöker skriva upp lite saker som jag ska ha med mig till sthlm
fredag! fant vad jag längtar!
ska bli riktigt roligt, fredag till måndag! mums.
huvudstaden, here I come! :D

nu ska jag snart gå upp och fixa nå kläder till imorgon..
har ingen aning om vad det blir..
får se!
sen ska jag sova, för nu känner jag att jag håller på att bli trött,
så de är bara att ta tillfället i hand och hoppa i säng!
sovmorgon imorgon till halv 10, bussen går 9, så de blir väl att stiga upp nån
gång mellan 7 och halv 8 då? :) bättre än imorse iaf.
nåja,
övervåningen väntar!
vi hörs imorgon
sovgott!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0