right now there's only you and me.

Godkväll!
ligger just för fillfället i sängen och ska snart krypa ner under täcket.
vi for somsagt till stan en sväng, det blev köpt en urmysig kofta som både
är lång och rätt tjock, kmr säkert bli en favorit i höst och vinter.
sen köpte jag en söt t-shirt och två par trosor! haha.
sen när vi hade gått tills dom hade stängt gick vi och åt på Jensens beef house!
ruggigt gott det är där alltså, blev kyckling för min del.
och som efterrätt blev det apelsinsorbet och chokladmousse, behöver jag
säga att det smakade ganska sådär bra?;) hihi.
nåja, sen strosade vi vidare, dom andra ville gå efter kungsgatan och jaa..
bara gå och kolla antar jag?
så då gjorde vi de, jag passade på att prata med linus eftersom jag inte tyckte
de var så vidare kul att kolla på ingenting.. haha!
han kommer kanske till kallax imorgonkväll, dock äre mörkt och jag vill
egentligen inte att han ska köra på vägen utan lysen på kvällen..
men vi får väl se...
sen när vi äntligen kom hem så hoppade jag i duschen och bara legat här sen
dess, och ska krypa ner under täcket nu och rensa lite bland alla bilder vi
har tagit, de lä nog inte bara komma upp en :) haha.
nåja, vi hörs imorgon.
sovgott.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0