Smile bitch, Couse tears dont make it better.

Godkväll!
sofia for hem för ett tag sen, eller kanske en timma, jag vet inte..
tiden går fort ibland ;) haha.
när hon kom hit vandrade vi vidare till statoil för att hyra film och köpa godis!
åsså kom vi på att jag hade ingen dricka hemma så vi skulle köpa de också,
så då stod vi och kolla åsså säger jag till henne att jag inte dricker fanta eller nå
sånt.. ni skulle ha sett hennes besvikna min xD hahah. fan va kul!

iaf så hyrde vi surfer dude, helt okej film! finns bättre, men absolut sämre.
så helt OK!
nu ska jag snart gå och borsta tänderna sen dra mig en funderare på om jag
ska gå och lägga mig eller inte, linus skulle ringa senare tror jag..
han och hans syster hade tydligen pratat om endel saker som jag skulle få höra..
gissa om jag är nyfiken? :) haha.

nu ska jag iaf ge olle filmtips!
puss.


pratstund efter filmen om allt från a-ö!


/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0