So don't think I don't miss you, I miss you the most.

Godkväll!
när jag hade duschat så ringde anton och ludde och tjatade gärnet på att få kma hit!
men ärligt talat så orkade jag inte, så satans trött jag är ;o galet.
iaf så skrev dom sen ett lång och deprimerande sms.. vart nästan rädd! haha xD

sen började jag se morgan pålsson, men orkade inte se klart de heller..
så just nu sitter jag och tittar på kläder.
borda jag egentligen inte heller göra, eftersom jag far till sthlm på en vecka och
4 dar typ! can´t wait.
blir fan fint! dock kommer nog inte linus följa med som jag hade hoppats på :(
men, vi får tamefan hitta på ngt annat.

ska iaf fortsätta att titta på nå kläder, en vinterjacka!
det måste jag köpa.. kankse it har kommit in så mycket sånt..
men jag kan kika iaf.
sen blir det då sängen för mig, så sjukt trött jag är.. blä!
så jag säger godnatt nu!
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0