So let me walk with you hold my hand, you know I love you baby.

Nämen hallådär!
ja, somsagt så har jag varit i lule, och då vet man hur uppdateringen blir!
när jag kom dit igår så var grunk där, satt och kolla när linus spela, somvanligt ;)
haha, sen for grunk och linus fortsatte spela fast sen tro de eller ej så slog han på
en film! vi såg den tills grunk och babyface kom tillbaka och stod utanför och tutade,
så då blev det att fara till bergnäset - konsum!
där vi bara allmänt stod och hängde med massa.
åsså började det ju naturligtvis regna..
så då börja jag och linus fara hem, och då började det jävlat spöregna,
men baby kom efter så jag fick åka moppe hem medans linus cyklade. haha.
fast jag var jävlat genomblöt när vi kom fram,
vattendropparna snärtade på jeansen, gjorde typ ont! och jag glömde hålla upp
fötterna när han körde i vattenpölar, så skorna var inte heller så torra för den delen!
men håret! det var fortfarande platt. haha !
iaf så var vi med han ett tag innan han skulle ut på nya äventyr.
så då började vi se OC, har aldrig sett det.. men de var typ bra :)
så då såg vi typ de större delar av kvällen, med lite uppehåll då och då.
han skulle ju naturligtvis spela! haha.
sen där kring 2 fortsatte vi att se tv, och linus han somna i mitt knä.. haha sött!
och när de var slut halv 3 typ så sa vi godnatt. inte för att jag kunde somna men.. hah.

sen hela natten har han tagit allt täcka, har haft ett ytterst litet hörn, och när jag har
sagt åt honom har han bara mummlat nå -.- damp.
iaf på morgonen blev jag less och gick och hämtade en filt istället.
åsså väcker han mig just när jag och filten har somnat och börjar skratta åt mig
för att jag har en filt? haha.
sen runt 11 så fick jag liv i honom och då kunde han ändå it somna om nå mer ;)

och idag då?
mja, steg upp runt halv 1, sminkade och fixade lite sådär käkade frukost.
sen har vi mest suttit uti datorn och svammlat på..
hade brottningsmatcher också, dessvärre blev det typ 8-1 till han..
försökte med allt.. men inge av resultat ! haha.
sen kom viktor och marielle en sväng så då var vi ute med dom innan jag vandrade
vidare till min buss som gick halv 5!
och nu är jag hemma och har just käkat middag, gröt för min del.
och ska bara allmänt ta de lungt ikv. somnade på bussen och när jag vaknade hade
jag ingen aning om vars jag var eller någonting xD haha.

nåja, nog långt inlägg nu .
puss.


spelarN!

fick nå ryck att börja städa som ett pzyk.. har en jätte rolig film
där han går i attack mot mig för att jag filmar.. kanske kommer
upp!


eg0.

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0