Such a lonely girl, such a lonely world.

Hejj!
ja, humöret var inte alldeles för bra efter senaste inlägget, så jag bestämde mig
för att gå ut och gå. så jag tog min ipod och började gå!

jag började med att gå till backgårdsskolan, satt och gungade hur länge som helst,
och lät bara tankarna snurr på!
gick vidare till våran skola, kom på att dom hade byggt om där, så gick runt
och kollade lite grymt snyggt måste jag säga! synd att inte jag får gå där.
sen gick jag vidare till en annan lekpark, satt även där och gungade.
sen så lekte jag med kameran och lite i lekparken, hade faktiskt otroligt roligt.
ibland behöver man roa sig själv på egen hand tror jag.
jag gick iaf vidare, var nästan hemma då jag valde en stor omväg och gick förbi
statoil och sen den större vägen hem! och då började jag frysa om mina ben,
så då vare dax att gå in!

men det var otroligt givande, varmt och skönt och fick rensa huvudet totalt!
allt som allt så var jag nog ute i två timmar, underbart.
det ska jag göra oftare.
och någonting jag har kommit på att jag trivs med att göra så är det att gunga,
jag bara älskar det !
som tur är så har jag gungor runt om mig kanske mycket, så jag vet vars jag
ska gå om jag behöver lite tid för mig själv nångång!




gunga sig lite på backgårds!


den nya entrén på skolan! finfint när man kika in genom dörren.


leka lite i lekparken vafan! :)





/j.

Kommentarer
Postat av: Amanda L

jaa, jag brukar också gå å gunga på skolgården på kvällarna ibland, det är så himla skönt, jag älskar det! :) lyssna lite på musik, å tänka igenom saker osv. :)

2009-08-01 @ 12:33:22
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0