take my hand, take a breath

Halloj!
datorn fick slut batteri igårkväll, så därför blev det inge inlägg imorse,
för jag visste it vars laddningsgrejjerna var åallt såntdära.

vi har iaf nyss kommit tillbaka till hotellet från att ha varit där tjejmilen
håller till. vi for dit kring kvart i 10, så de har varit väldigt länge.
somnade på gräset också (a) haha!
jessica jobbade på jätte bra, hon sprang på 49minuter och 36sekunder
ungefär, så hon nådde upp till sitt mål, så de är väl bara att vara nöjd antar
jag :>
hon håller på att duscha nu, sen så ska vi springa ner på stan en sväng!
blir fan fint!
får se hur resten av kvällen slutar sen, någon restaurang skulle jag tro..
sen har jag kommit på att vårat plan ska lyfta 10 härifrån imorgon kväll,
då är vi typ framme 10 över 11, och innan vi har farit från kallax och
kommit hem så kommer klockan vara mkt känns det som,
och då känns det verkligen som att jag inte kmr orka stiga upp 6 igen ;)
haha, låter som en bra idé att vara hemma då också :D
nåja, vi får väl se hur det slutar.

återkommer senare!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0