That picture of everything I ever dreamed.

hellå! :)
nu har jag ätit middag och svarat på ett gäng olika quizar!

vilken färg är din sanna hårfärg? - blond!
vad vet du om luleå? - du är en sann lulebo!
vilken klädaffär passar din stil? - monki!
hur gammal äru egentligen? - 40!
hör du hemma i staden eller landet? - bybo!
vilken tecknad figur är du? - super mario!
vad kommer din son/dotter heta? - leo!
vilken låt är du? - Michael Jackson - Thriller!

osvosvosv. endel svar jag har fått har varit riktigt roliga, kommer dock it ihåg alla.
så ett gott skratt har jag minsann fått mig! :)

nu ska jag gå ut och gå, sen hoppa i duschen direkt efter de, fryser som ett pzyk..
sen ska jag nog bara sitta här och mysa gärnet, kanske ringer linus också! :)
vi får se!
ciao.

Linus,  jag älskar dig ! <3

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0