The sun will always shine, thats how you made me feel, Were gonna be alright, cause what we have is real.

hejhallå!
det blev inge hängmatta, istället gick jag upp och la mig i sängen,

och ja, där somna jag ganska snabbt, mamma ringde men jag tryckte på

fel knapp, och orka verkligen inte ringa upp.

sen vaknade jag av ett sms 20 i 7, då vare nog dax att stiga upp och göra ngn

slags middag iaf!
linus fråga iaf om jag kunde komma, men mamma som redan hade varit i
stan en gång idag, orkade inte köra från stugan för att skjutsa...
synd, hade som vela vara med han.
får ta de en annan dag :) imorgon?
ingen som vet.

väntar bara på att sofiaw ska komma hem nån gång så vi kan fara och bada,
jag är typ inte taggad längre, är mer taggad på film..
damn.
nåja, ska få de bortgjort iaf.
puss!

föressten, JAG HITTADE DEN!
scenen jag pratade om igår från kenny begins med johan glans xD fyfan va kul.

dock är kvallan sämre än sämst..


/j.

Kommentarer
Postat av: Amanda L

jag brukar inte kliva upp så tidigt.. typ vid 9 egentligen, men de va så kul när du skrev att de va "dåligt" väder å sen hade de varit galet varmt hela tiden tills du klev upp ;b

2009-08-06 @ 23:15:04
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0