There's no other place in this world where I rather would be.

Godmorgon igen..
vädret var inte så bra som jag trodde, tyckte det mest blåste kallt..
for somsagt till tandläkaren, hade ett hål -.- så jag måst tillbaka på typ en månad.
ovärt!
så jag for iaf hem igen, och var på lagomt dåligt humör, så direkt jag kom hem
vandrade jag vidare till sängen, och har sovit tills nu! sjukt skönt.
fastän jag har blivit väckt ett antal ggr av sms och av att mamma har ringt.
men nu är jag iaf vaken och har nyss ätit frukost.
sitter och pratar med dennis på msn, shit.. svammel pojke dedär ;)

får se hur denna dagen slutar, är typ taggad på att göra nå..
men jag vet inte vad.
får se :)
ska vara social på msn.
puss.


ser inte mänskligt ut..

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0