They won’t say which way to go, Just trust your heart.

Goodmorgon!
ovanligt pigg faktiskt, med tanke på att klockan är 5 i 7.
kommer nog inte hålla med piggheten i längden skulle jag tro!

jag somnade faktiskt strax efter 11, till min förvåning! var riktigt skönt..
sen börja linus sms där kring halv 1, och vi låg och prata tills typ halv 2?
eller nått sånt, jag sov mellan dom flesta smsen, åsså vakna jag och svara,
åsså somna jag om (a)
ska mest troligt dit senare idag! lycklig tjej.
ska prata med han senare för att se klart.
går inte att beskriva med ord hur underbar den pojken är, bästa som någonsin
har hänt mig :) <3

nåja, nu ska jag bara äta upp min mat, borsta tänderna sen gå till bussen,
som går om en halvtimma ungefär.
sen äre skolan heela dagen till halv 3, men sen äntligen helg igen :)
vi hörs,
puss!



/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0