Things are always different then the way that it seems.

Hejhallå!
nu är jag hemma efter första dagen på strömbacka, som inte alls var så farligt
som jag hade väntat mig =) haha.
det var somsagt samling först i samlinssalen, mest prat!
sen gick hela klassen iväg till klassrummet våra, och vi fick träffa våra mentorer
osv. alltså 20 tjejer, det är småroligt ändå! hoppas på att vi blir en bra klass,
och att vi får bra sammanhållning! :)

var iaf där och skrev på en massa pappren åallt innan vi gick runt i skolan för att veta
vars vi har våran första lektion imorgon åså!
kommer inte hitta någonstans kan jag bara säga!
som tur är så tror jag johanna hittar lättare ;) jag får följa efter henne!

sen efter skolan, kring 12 då vi sluta, så gick jag sara och johanna ner till stan
för att inhandla lite grejjer som skulle med imorgon dvs. pennor, block och ett lås.
jag köpte ett mycket fint lås för den delen, bild kommer sen!
sen vandra vi där, och det slutade med kvartersbageriet för min och saras del innan
bussen hem gick, och nu sitter jag här tröttare än tröttast..
och jag fååår verkligen inte sova egentligen. då kommer jag aldrig somna ikväll.
men vafan ska jag göra uppe? de finns ingenting att göra ändå.
får se om jag sover en snabbis kanske!

vi hörs.
puss!



så såg det ut imorse!

/j.

Kommentarer
Postat av: Storasyster jo

värst vad brun du ser ut!!! :O

2009-08-20 @ 17:08:38
Postat av: Kung fu pandan*

DU ÄR MUPP!

2009-08-21 @ 16:51:50

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0