'Till you're trying to find that you once had.

Godmorgon!
ja, nu är klockan halv 12 nästan, och jag är kvar i nrfj, hih!
men faktiskt så vare så att det var linus som ringde och väckte mig ;o
steg först upp halv 10 och kika lite dator, sen gick jag och la mig igen.
och sen så ringde linus klockan typ halv 11 eller nå,
åsså sa han att dom redan var i nrfj, trodde jag skulle flyga upp från sängen..
men sen visade det sig att dom var kvar i bergnäset.
så han skulle höra av sig när dom for iaf.
men jag har ätit frukost nu, så jag kan bara mysa på tills han hör av sig,
och sen ska jag börja vandra mot statoil, för jag orkar verkligen inte förklara vars jag
bor, det är alldeles för tjorvigt, och dom skulle säkert ändå hamna i holmträsk
eller nå! :) hihi.
nåja, ska mysa vidare.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0