Times i sit and wonder is this life really for me.

hejhallå!
då var jag hemma från huvudstaden, och jag vill redan tillbaka!
har haft en super rolig helg med familjen, även fast jag saknade ena systern..
har somsagt spenderat upp nästan alla mina pengar,
men jag antar att det är så de ska vara när man far till en större stad? ;)

hela dagen idag har vi gått på stan, och jag har nog aldrig klagat så mycket
på att jag har haft ont i fötterna (a)
men de blev en heel del köpt, och jag är nöjd med allt!
så då är väl allt som de ska :)
planet gick hem halv 10, och vi var framme kvart i 11, hämta väskorna
och sen rulla vi hemmåt, och då passade jag bara på att packa upp väskan
direkt, den brukar alltid få stå ett halv år typ.. men nu var jag snabb!
och just nu sitter jag och rensar bland alla bilder, fyfan va många de är xD

bilder åsånt kommer upp senare, även på vad jag har köpt :)
men det blir nog i omgångar, annars blir ni bildblinda!

tror inte det blir någon skola för mig imorgon, klockan är 1 nu..
och mitt hår har inte ens torkat än.
så det blir nog luleå istället för min del ngn gång under dagen,
ska ta mig en rejäl sovmorgon, har inte fått sova ut en enda dag :(
haha.

nåja, ska kika vidare på alla bilder!
puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0