Well maybe you think your lie is safe, but I read you like a letter.

Godnatt!
kom nästan nyss från duschen!
och måste bara fixa de sista inför imorgon, jag och mor min har lyckats
hitta kläder som jag ska ha, eller vi har hittat olika förslag..
åsså får vädret bestämma helt enkelt!

nu däremot ska jag ringa till linus, samtidigt som jag ska vänta på att mitt
hår torkar, sen platta de! och sen förhoppningsvis sova..
hoppas jag kan göra de också, och att inte min nervositet tag över..
börjar pirra rikligt i magen nu asså.. och dessutom tror jag det kommer bli
värre imorgon!
nåja, min klockan kommer stå på 06,40!
så jag tror det är bäst att jag börjar göra de jag ska göra nu.
puss och sovgott!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0