When I close my eyes and fall asleep, I dream of you.

hejj!
då var jag äntligen hemma från jonsgården, måste faktiskt medge att det har varit
ruggigt jobbigt utan att ha någon dator alls
!

låg iaf och prata med linus igårkväll, och det slutade med att jag inte somnade
förns halv 3, steg upp imorse och gav hingsten och grace mat, sen fick grace
springa ute lite grann innan jag gick in och sov vidare, vaknade igen av att klockan
ringde halv 10, men somna om ganska snabbt efteråt.

sen har jag mest legat inne och slöat på hela dagen, hade tänkt gå ut och sola,
men kände inge större sug efter de, så jag stuntade i det.
men nu är jag iaf hemma, och skönt äre.
ska fara till Busen kring halv 7, sara behövde hjälp med honom idag,
kommer förmodligen bli jobbigt att vara hos honom, men det ska även bli roligt
att träffa honom igen, har inte gjorde det på två månader...
hur resten av kvällen slutar får bli en senare fråga.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0