when I say that I want you, you know that I mean it

hejhallå!
hemma från andra skoldagen för denna vecka, och jag är redan otroligt less.
kan de inte bara bli fredag?
dagen har iaf varit seg, de är dom flesta dagarna då vi börjar 8,10..
allt går så jävla sakta.
fick iaf sluta en timma tidigare för vi hade ingen idrott, så de var ju ändå
lite positivt iaf. haha!

nu är jag sjukt jävla trött, så jag ska faktiskt gå och vila ett liiiiitet tag,
hade tänkt följa med mamma in till stan, men jag orkade verkligen inte.
så sova ett litet tag och samla krafter får bli bra!
vi hörs senare.
hejs!


frida och alexandra :D

sara :D

cornelia och hanna :D

/j.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hahaha den sista bilden var ju fager ;) naaat! haha

2009-08-25 @ 16:53:44
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0