when it comes to me you don't care

Heeeej!
ja då var jag framme i huvudstaden!
hade tänkt skriva innan vi for, men alla var så stressade och ingen var klar,
så det fick helt enkelt vänta!
flyget var försenat och lyfte inte förns 20 över 6 ungefär, men resan och allt gick bra,
så jag lever iaf ;) hah.
när vi kom fram så gick vi och åt middag sen vidare till att hitta en flygbuss,
missade naturligtvis en, så då vare bara att sitta och vänta tills nästa gick.
sen åkte vi buss i typ 45 minuter, segt somfan! men jag satt och prata med linus
så det var helt okej ändå :)
sen kom vi äntligen fram och nu har jag packat upp åallting, inte riktigt allt,
men lite grann, som tur är så har syster med sig sin minidator,
så jag kommer ha tillgång till internet iaf, och de är väl en jävla tur ! haha.

mamma, jessica och glenn gick ner till baren, så jag kanske ska börja gå dit
och kolla vad dom pysslar med.
sen hoppa i duschen senare ikväll tror jag!
jag hör av mig senare :>
hoppas ni har haft en bra dag,
och att du frida inte är allt för avundsjuk på mig ;)) haha.
puss!

kommer nog bli dåligt med bilder nu i helgen åså, blir så jobbigt att hålla på med
att lägga in åaå, om jag inte får nå ryck att göra de iaf.. vi får väl se!! 

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0