When you try your best but you don't succeed

Hej!
då var jag hemma i norrfjärden efter en dag med syster!
vi for ingenting till stugan i jävre, vädret var inte så bra..
så vi strosade runt på stan istället!
inhandlade mig en t-shirt, ett par jeans leggings och en mascara!
och jag som egentligen for till stan för att titta på en väska.
jag har strängt bestämt mig att jag inte ska köpa så mycket kläder innan vi far
till stockholm den 28.. för mest troligt lä jag väl hitta en hel del där?:)

iaf, så gick vi omkring där inne i stan och sen gick vi till södra hamn och låg i solen
lite, riktigt trevligt.
sen gick vi vidare till coop och handlade mat, och sen gick vi hem till henne,
och jag somnade ganska direkt i soffan, är inte van att stiga upp tidigt och vara
igång såhär mycket ;) haha.
nåja, när jag vaknade var middagen nästan klar, lax och potatis! mums :>
sen så satt vi mest bara och prata, titta på bilder osv tills min buss gick hem 18,20.

och nu sitter jag här och har just tagit kort på de jag köpt. och lagt in bilderna som
vi har tagit.
och nu funderar jag starkt på att baka en kladdkaka, jag är ruggigt sugen!
tror det blir så, men först ska jag smsa och fråga hur min sötnos har det i jokkmokk!
vi hörs.
puss!


film mys igårkväll! :)

systeryster själv i tröttheten ;D

årets första mjukglass, deni!


jeansen, ingen bra bild alls, men bara grå/svarta jeans.

Tröjan jag köpte i lule i tisdags!

tröjan jag köpte idag!

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0