Whole worlds upside-down, it’s spinning faster, I can´t think anymore

Hejhallå!
det hära har nog varit den jobbigaste dagen på vääldigt länge.
kanske har att göra med mina timmas sömn inatt.. jag vet inte!
dagen började ändå rätt bra, i mitten blev jag på cp dåligt humör.
sen vart de bra i slutet igen..
orkar inte berätta så mycket om dagen, har bara varit tråkiga lektioner ändå så!
dock fick vi sluta en halvtimma tidigare från estetisk verksamheten, eller hur
man då ska förklara. så då hann jag med den tidigare bussen så kom jag hem
lite tidigare, och direkt när jag kom hem vare bara att äta middag.
så hungrig som jag var.. haha! så de var väl lite positivt.

annars har bara dagen smidit på, jag har saras otroligt snygga ring på fingret
just nu, har haft den hela dagen, åsså glömde jag lämna tillbaka den innan jag
gick (a) så hon får den imorgon.. kanske ;) haha.
visade den för mamma, och jag har bestämt mig för att jag ska köpa en sån
också, vart helt fast i den!!

får se vad som händer nu, jag ska iaf inte gå och sova har jag bestämt mig för,
ska typ gå ut och gå..känner inte för de, men sitter jag här så kommer de sluta
med att jag går och lägger mig, och då vet jag hur de slutar.
lika bra att vara vaken och gå och lägga sig i tid,
imorgon blire att stiga upp 6 ändå så! fast jag känner hur mitt dåliga humör är
på väg att komma, så för allas bästa ska man nog hålla sig borta från mig..

ska ta tag i min kväll nu, får se vad som händer.
ciao!


vi drog posen med flaskan ;)

visst ären fin? :)

/j.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha, skaru it baka? ;)

2009-08-26 @ 18:04:24
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Sara

Tja snygging! Kul att du tyckte ringen var fin:) de är ju en norrbottens ring men inte alls så dyr ändå. Vi kan ju hitta på nått nån dag å så fara in till stan? ;D

2009-08-26 @ 18:56:25
URL: http://sarafr.blogg.se/
Postat av: Frida

men tjaa snygging ;D kännde att jag också måste kommentera haha;D kan bara hålla med, ringen var skitfin!

2009-08-26 @ 20:31:04
URL: http://ffridapettersson.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0