with every kiss, and every hug you make me fall in love.

Hejj!
nu kan jag bara medela att frida har kommit fram till sthlm,
och imorgon klockan 15.00 lyfter hennes plan mot thailand! :'(
glad för hennes skull, men så otroligt ledsen för min skull!
saknar henne redan.. bara 33 dar kvar!

jag somnade iaf efter förra inlägget, och missade däri till när frida
var vid datorn, JAG HATAR MIG SJÄLV!
så nu är jag små irriterad.. och som straff till mig själv så ska jag nu gå
ut och gå. sen får vi se om jag besöker solariumet eller inte!
beroende på om jag har nå pengar, dyrtdyrtdyrt..

ajja, sen blire dusch, och ska äntligen försöka se bröllops duellen,
får se om jag lyckas denna gång!
puss.


J A G  Ä L S K A R  D I G  L I N U S !<3

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0