You are all I can remember After all that we've been through

Godmorgon!
blev inge natt-inlägg igår, såg lite på filmen.
och sen ringde linus som jag låg och prata med till typ 2,
och efter de orkade jag inte sitta nå mer vid datorn..
så jag struntade helt enkelt i det.

somsagt morgon nu, klockan är 10 i 9, och jag är ruskigt dåligt humör !
ska till tandläkar jäveln 10 över 9, fyfan så förbannat jävla onödigt.
väcka mig såhär tidigt för en sån jävla skit sak.

vädret är iaf bra, hoppas det är varmt senare så jag får fara till en strand eller nå.
ska bara hitta nån att fara med.

och linus, ja han far till jokkmokk idag med gruunk och kommer inte hem förns på
söndag :( sakanar han så otroligt mycket! även fast jag träffade honom igår :)

nåja, måste hitta min tjocktröja, sen fara vidare.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0