you can't go far, but you can always dream.

Hejj!
kom nyss hem från busen, var riktigt roligt att träffa honom igen.
söthästen. stod och borsta på honom ett tag och bara myste på!
sen vare dax att fara hem.
nu ska jag bara byta om, sen gå ut och gå - har blivit helt hurtig!
nu äre bara de jobbiga som återstår, att fortsätta såhär.
har trottsallt varit ute och gått tre dar i streck nu :D hahah.
ska gå förbi solariumet sen när jag har gått klart och sola lite, fick typ inge färg igår,
blev fan besviken.. haha.

sen ska jag duscha, och efter de lär jag nog vara ganska så trött,
så då blire nog film och bara allmänt mysa på.

nu måste jag byta om och hämta ipoden.
puss!


Buuusen själv :)


igårkväll då jag och grace var på promenad.
fast, hon är sötare i verkligheten ;)

/j.

Kommentarer
Postat av: frida

Jag tänker på dig också (a)

2009-08-04 @ 20:40:27
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0