you keepin' me warm with your heart of gold.

Godkväll sömntutor!
det blev inge film för min del, istället har jag bara suttit här och pratat med folk
på msn! haft riktigt trevligt, och ändå väldigt nyttig tid, har insett ganska mycket.
har pratat med micke som jag it har pratat med på jäätte länge,
såg han i lördags på LK, och hälsade men visste inte om han kände igen mig,
men de hade han gjort! :) så de var ju ändå kul.

frida började nästan gråta av inlägget jag skrev till henne,
hon är sötast, och absolut bäst!
som att hon har hjälpt mig ikväll, du går inte att beskriva honey.
vet inte hur jag ska förklara min tacksamhet för allt de du gjort! <3
bättre kan man inte bli!

ska snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon bitti.
känner mig ändå rätt trött och sliten, så de kommer nog gå rätt bra.
puss!


Linus, vad jag än säger och vad jag än gör, så är du nr one! - jag älskar dig!<3 

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0