You know how life can be, It changes overnight.

Godkväll!
jag har inte sovit nå mer, så lite duktig är jag!
jag gick däremot aldrig ut och gick.. så lite dålig kanske jag är ändå.. (a)
haha.
ringde och prata med linus lite, och sen orkade jag bara inte.
så har suttit här och pratat hästar på msn,
och då insåg jag hur mkt jag saknar att rida. jag har it ridit sen i maj ;o
pratade lite med malin idag också på skolan, red deras häst Hazel förut,
och det var ingen som red henne längre, så jag är typ småsugen på att börja
rida henne igen, om jag får för dom alltså :)
skulle vara otroligt roligt, även fast det är en bit att fara.
annars så måste jag nog hitta nå annat, iaf som det känns just nu! haha.

nu ska jag däremot hoppa i duschen, längtar typ.
sen kanske jag ser film med mamma ådom ikväll "män som hatar kvinnor"
har dom tydligen hyrt så.
sen blire att gå och sova direkt jag blir trött, annars hinner jag piggna till igen! 
nae, duschen vare!
tjingtjong! 


den bruna till vänster är Hazel, söt som socker :)

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0