you never know how much trouble a heart can take.

Hejhej!
kan inte med ord beskriva hur  t r å k i g t  jag har!
usch.
har absolut inte gjort någonting idag, ingenting!
fyfan va tråkigt det är här i den hära byn xD haha.

linus har inte hört av sig än, alltså är dom inte påväg hem än heller..
och bussarna har slutat gå, och jag hade ingen snäll person i familjen som
kunde skjutsa mig.. så mest troligt så kan jag nog inte fara dit idag.
damn!
ska höra med han senare då han hör av sig! :)

om inte jag far dit ikväll kommer jag förmodligen inte göra någonting heller.
fara och sola ev. annars tänkte jag gå ut och gå. så får jag se vad resten
av kvällen bjuder på senare..får jag gissa så äre ingenting.
shit, fyfan va trist det är.

nåja, nu börjar klockan slå middag,
så jag ska leta fram nå att äta!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0