You turn my world to such a better place

Hej!
låg i hängmattan ett tag och myset på tills det börja komma ett par regndroppar
på mig, då gick jag in igen!
åsså hade jag tänkt baka kladdkaka, men när jag har smält smöret och
ska sätta i socker däri, ja då har vi inge förbannde jävla socker!
laagomt sur jag blev.
så istället gick jag till statoil och köpte godis (a)
inte bra, inte bra..
men ikväll kommer det bli en filmkväll, och då måste jag få ha lite gott
att tugga på!
fast jag känner att huvudvärken smyger sig på, men jag hoppas den försvinner
snart.
ska iaf börja med att se bröllops duellen, sen hlr jag på att ladda hem
hundpansionatet och yes man! hoppas på bra filmer.
vi hörs.
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0