You're a liar, you're a cheater, you're fool

jävla svin, dra du långt åt helvete! ..uschuschusch

såja, hej! :)
har sett klart a walk to remember nu.
med ett väldigt långt uppehåll med både besök och telefonsamtal!

först så kom daff och weeman hit, jätte länge sen jag träffade båda två.
så det var riktigt trevligt. satt bara vid bordet och pratade om de ena och de andra!
sen for dom, och jag fortsatte se film.
sen efter ett tag så ringde jag linus, och vi satt och prata hur läänge som hellst typ.
mycket kul om ni frågar mig ;)
ska dit imorgon, mamma och glenn ska in till lule och köpa nå grejjs till stugan bla.
så då passar jag på att åka dit med dom, så slipper jag åka buss en gång iaf :) hih.

och för det andra så börjar alla lulebor skolan den 24 :O....
jävla orättvist.. dom får alltid ha mer ledigt än oss, på någt mysko sätt.
eller det var iaf vad linus sa, om jag då vågar lite på honom ;)
han kanske lika gärna ska reta mig..
fast å andra sidan så skulle det inte förvåna mig om dom börjar då så :) haha.

nu har jag nyss plattat håret, tänkte köra på plattat imorgon så,
och då underlättade jag det hela med att platta det ikväll!
går sååå mycket snabbare imorgon då..
+ att jag får sova nästan en timma länge så! jag klagar inte.
nu ska jag däremot gå och leta fram nå kläder osv.
sen börja hoppa mot sängen.

vi hörs!
puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, dom som ska gå i luleå börjar den 24 så han skojade inte. ;)

2009-08-16 @ 14:03:01
Postat av: weeman

är vi svinen?:(:(:(*snyft

2009-08-17 @ 00:27:32

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0