You're on my mind, You're in my heart. It doesn't matter where we are.

Godkväll!
det var otroligt skönt faktiskt att vara ute och gå, ska verkligen ta tag i de dära nu,
har en plan att gå ut och gå varje vardag efter skolan typ, för annars går jag ändå
bara och lägger mig.. och de måste jag sluta med xD
så jag ska försöka hålla de! :)

sen när jag kom hem så skulle jag och linus tävla i vem som duschade snabbast,
men duktig som jag är så kommer jag på honom, och han fuskade den jäveln..
det tog 4 minuter från till han sa att han var klar, sen sa han att han skulle se
på tv medans jag duschade, och de var då jag kom på att han gick och duschade
då istället.. den lilla fuskarn! han ska få igen för dedära.
så jag vann iaf :)

han ringer snart också, så blir nog att prata med honom ett tag.
innan jag ska börja fixa lite för imorgon, lockigt eller platt hår?
har inte haft lockigt.. kanske blir de? kändes jobbigt att platta (a) haha.
vi får se.
tjahrrå!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0