You're the light that makes my darkness disappear.

Godmorgon!
det blev inte en sån tidig kväll igår som jag hade tänkt mig iaf.
ringde och prata med linus lite, och det sluta med att vi la på halv 4!
inte för att de gjorde någonting, men då hade jag blivit pigg
så då tog de ännu längre att somna, haha!

men lillan hade iaf kommit in på kvällen, så vi låg och myste lite och tillslut
så somnade jag. åsså sov jag som en stock till halv 10, men somnade om rätt
snabbt och låg till typ 12 då lillan börja skrika efter mat åallt helvete, så då fick hon de
sen gick hon ut och då gick jag upp till sängen igen och låg där till nu typ :)
skönt skönt.

får se om jag ev. far till lule idag?
vet inte riktigt ännu hure blir.
skulle vilja de, för så fort jag far därifrån vill jag vara med linus igen! :) haha.
får se om vi kommer fram till ngt senare!

nu ska jag iaf käka frukost.
sista dagen för mig som jag fick sova ut.. imorgon äre upp tidigt som gäller
så jag kan somna tidigt på kvällen så jag orkar stiga upp på torsdag..
puss!


myspys.

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0