All I want for christmas is you!

hejhej!
äntligen hemma efter en lång dag!
skolan gick rätt snabbt!
fick veta hure hade gått på småföretagandeprovet, MVG där till mig! :D
glad tjej!
på matten så plugga jag till omprovet som jag tror att jag ska göra imorgon.
ska få de bortgjort!

efter skolan så gick jag ner på stan, satt och prata lite med syster på vila,
och ringde lite telefonsamtal och gick och inhandlade julklappar!
tre stycken blev inhandlade, vilket betyder att det bara är tre kvar nu! :)
dock har jag bara 100 kr kvar av studiebidraget som kom igår..
illa somfan!

nåja, det löser sig. ska gå och äta nu så min huvudvärk kanske far bort.
adios.


23 dar kvar till julafton!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0