Christmas, is the time to say I love you

tjoho i mössan!
det blev en trevlig dag igår,
kom till linus strax efter 4,
åt lite middag åsså gjorde vi bara allt vi brukar göra!
gjorde en hyfsat tidig kväll, la oss i sängen kring 11 fastän ingen av oss
var trötta, så det tog sin tid innan vi vandrade vidare till drömmarnas land,
halv 1 tror jag klockan tamefan hann bli.

vaknade imorse kvart i 6 och var något seg på att stiga upp,
men jag gjorde det tillslut, och sen pussa jag linus hejdå och vandrade
till bussen som gick 20 i 7. det är fan rätt bra jobbat ;)
sov hela vägen i bussen nästan, förutom då cornelia väckte mig med sms!
haha.

sitter iaf på skolan nu, har gjort bort terminens sista prov,
och ska alldeles strax gå och äta lunch, min mage kurrar somfan eftersom
det inte hanns med någon frukost i morse.

nu ska jag fortsätta,
vi hörs senare när jag kmr hem.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0