I got a love, and I know that it's all mine.

Godkväll!
nu är jag då hemma efter en mycket trevlig kväll som började
hos sofiaw, och som avslutades med bilen i piteå!
vi sötte på mycket roliga och intressanta saker under vägen,
och mycket skratt blev det också.

har just pratat klart med linus, det är helt galet,
det var tre dagar sen jag var med honom, och jag saknar han så otroligt
mycket
, känns som att det var 2 veckor sen jag träffade honom..
håller verkligen alla tummar och tår så att jag kan fara till honom imorgon,
känner att jag behöver hans närhet.

nu tänkte jag iaf hoppa vidare till sängen, inte för att jag är speciellt trött,
men kändes bara skönt att bara få ligga i sängen.  

vi hörs imorgon amigos
puss!


Du är de bästa som någonsin har hänt mig,
jag älskar dig över hela mitt hjärta ♥


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0