~*~

En sammanfattning av 2009 i bilder! :)

Januari,

Hade Busen på foder då!

Även min dåvarande älskade mobil blev stulen på skolan..

Februari,


Min söta och älskade farmor gick bort! miss u<3

Jag och jossan bakade 330 semlor till skolan.

Mars,


Fyllde 16 år, och fick min nuvarande älskade mobil.

April,


Tog hål i naveln.

jag och mamma spenderade två dar på stugan.

Antäs festen, kommer aldrig glömma.


Maj,


kramas med Gert Fylking!

Lule cruising!

Juni,


världens bästa, 7/6 ♥

9A tog farväl!

kom hem från klassresan m. ett blåöga..

sommarjobb på borgarudden.. :@

Juli,


haparanda med sofiaw och fredde!

Piteå Dansar Och Ler

Luleå Kalaset

Virvelvinden på LK med sofiaw, elin och marie!

Augusti,


Började i HP1A med jordens bästa tjejjer!

första stadsturen med sara!

stockholm m. familjen

September,


fest m. tjejjorna!

skaffade ny frisyr.

Oktober,


hämtade hem jordens gulligaste valp meya!

svimmade, fick sy 9 stygn i pannan.

November,


årets första snö, mycket dessutom!

Desember,


Julafton hos pappa!

Julafton hos mamma!

2009 Har varit ett helt underbart år med både upp och ner gångar,
lärt känna otroligt mycket nya fina människor!

Jag lämnar året med flaggan i topp och hoppas att 2010 forsätter på samma sätt.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0