Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today

Hejhallå!
hemma från skolan, och oj så otroligt skönt.
skoldagen har iaf gått rätt snabbt, gjorde mitt bokprat på svenskan, 
tog boken "tisdagar med morrie" eftersom vi nötte den så mkt i 9an. 
matten gjorde jag nått tal bara för att visa äckeltantet att jag kunde göra 
ekvationer, hon gav mig även en uppgift som vi inte ens hade kommit överens
om att jag skulle göra, behöver jag säga en gång till att hon är dum i huvudet?
blev en massa gubbar åsånt på den frågan istället.
på draman såg vi också klart filmen "tomten är far till alla barnen"
smårolig film, sen tog jag bussen hem!
 
det bästa av allt är att jag knappt är trött, yey (y)
hade tänkt baka nu, men dom ska börja med middagen alldeles strax
så jag kankse skjuter fram det tills ikväll,
ifall jag ids då vill säga!

nu tänkte jag sätta mig och spela lite på spelet jag hittade igår,
vi hörs en annan gång!



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0