du är ett och nr one, det äkta och sanna!

Hejhallå!
även gårdagen blev väldigt trevlig, vi var ute och lekte lite vid strandkanten,
kasta stenar på isen och kollade hur tjock den var åallt, haha. lätt roade!
åsså spelade vi, och hade världens jävla brottningsmater, de värsta på länge
har fortfarnde helt ont i armbågen och fick en smäll över näsan, så det knaka
somfan, helt galet vare! dessutom kom jag på världens grepp som gör att han
knappt kan röra sig ;) 3-2 förlorade jag dock med, men ack så nära jag var.

när kvällen närmade sig gick vi till statoil och köpte dricka och en marabou (y)
åsså såg en film på tv tills klockan närmade sig 12, då gick vi till sängen,
svammlade somfan om ett par hörlurar, och klockan blev nog halv 2 innan
vi somnade.

imorse så vaknade jag först halv 8, men la mig ner igen, sen vakna jag 10 i 8
och frågade linus om it han skulle stiga upp. men fick inge svar, somnade
om, och vaknade sen halv 9 både jag och linus tänkte typ shit.
han hade kök och hade försovit sig, vilket betydde ingen skola för honom idag,
annat för mig som efter ett tag vandrade till busshållsplatsen för att ta bussen
till skolan.

sitter här nu och mattias är redan nog grinig för att jag kom sent,
på återseende.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0