.

hej!
sitter hos linus nu. var tänkt att jag skulle ta bussen hit imorse,
så jag gick ut till busshållsplatsen då bussen skulle gå, men bussjävlen kom aldrig,
stod och väntade på den i 20 minuter, sen blev jag less och gick gem igen,
men hann bara innanför dörren då bussen kör förbi utanför fönstret,
tror ni jag blev nå less? :o
så då fick mamsen skjutsa mig ist.

kom iaf hit och träffade hans syster Viktoria och hennes Jocke,
var riktigt kul att äntligen få träffa dom,
efter att man bara har hört en massa i mer än ett halv år!
vi har gått ner på stan en sväng med dom och kollat på juleklappar och allmänt
haft trevligt.
och för ett tag sen for linus iväg till gäddvik,
så nu sitter jag och viktoria med varsin dator i knäet i soffan ;) haha.

nae, nu ska jag sluta vara en sån nörd och vara social.
hejansvejsan.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0