*

Hej!
kvällen igår blev supertrevlig, vi hade det mysigt här och såg på tv,
hämtade linus i gäddvik, sen for vi ut och körde lite bil i lule!
när vi kom hem så slog vi på nån film, och satt och åt lite gotta osv,
sen gjorde vi kväll runt 3.

vaknade imorse av att jag hör;
Julia... Julia.. Julia det ringer, gå och svara!
då var linus redan vaken, men orkade inte gå och svara, så istället
väcker han mig, och jag hade knappt nån aning om vars jag var.
haha!
det var småkul.
sen så har morgonen varit lite stökig, det har varit folk här
som både skulle fixa nå tv grejjs, och som skulle fixa på toaletten,
så det har väl blivit lite sisådär med sömnen, haha!

dagen annars vet jag inte huren slutar.
tjejerna har lilla julafton hemma i pite, jag hade totalt glömt bort att det
var idag, så efter mycket prat och tankar så bestämde jag mig för att
stanna här, och så får dom sina julkalppar imorgon.
kanske var lite elakt mot dom, men jag hoppas ni inte blir sura.

nu ska jag vara social med linus, och snart kommer jocke och viktoria
hem igen, då ska vi väl hitta på nå kul skulle jag tro.

vi hörs.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0