Godmorgon!
ja, en väldigt sen morgon skulle jag vilja säga.

när linus kom hem igår, blev det film nästan direkt - Big!
sen så spelade han lite och efter ett tag gick vi och la oss, men jag somvanligt
kunde inte somna förns klockan slog halv 5..

sen har jag sovit superbra hela natten, vaknade kring 12 och har mest legat och
halvsovit fram tills dess, och sen gick jag upp kring 2 och sminkade mig,
men linus han sov fortfarande ;) haha.
så efter jag hade sminkat mig gick jag in till rummet igen och la mig i sängen,
vaknade han och hoppade direkt upp.

så nu sitter jag här inlindad i en filt och mår toppen.
får se hur denna dagen slutar då, blire nå pite för våran del? eller blir det bara
pite för min del?
hm, vi får se:)

vi hörs.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0