Every look I take makes me love you more

hejhå!
vi fick en mysig kväll hos papsen idag, julmiddag,
fika, juleklappsöppning, prat, skratt!
en helt lyckad kväll enligt mig!
fick dessutom jätte fina juleklappar, en belock till mitt thomas sabo armband
och pengar! även det är ju finemang.
tack för dom än en gång papsen! ♥

när jag kom hem så testade jag lite kläder att ha imorgon, gick väl sådär
hittade inte så mkt, testade även sätta i löshåret igen, kuligt!
kanske kör på det imorgon.
sen ringde jag linus och har suttit och pratat med honom sen dess, ett ganska
bra tag. busen där hade redan öppnat sin juleklapp från mig och var jätte nöjd
och tyckte den var jätte fin, för dom som inte vet så fick han ett silverhalsband!
så jag är glad över att han blev glad över det! :) ♥

nu tänkte jag springa upp och ta bort sminket,
sen hoppa vidare till sängen, och sova så det blir julafton nångång!
säger inte god jul ännu, känns mer som jul när man vaknar ;) hehe.

bilder åsånt från kvällen kommer imorgon!
godnatt!


en sån hänger nu på mitt armband!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0