I forgot to say out loud How beautiful you really are to me

hallåhallå!
blev ingen uppd. när jag kom hem från skolan, var alldeles för trött.
en fin fredags överasskning var att det var tacos på skolan, så det kunde
inte ha suttit bättre när jag inte ätit nån frukost.

dessutom hade vi ingen info & layout, så vi bytta och hade turism där istället,
och innan det pratade vi med våran engelska lärare om att få skippa engelskan,
eftersom dom flesta är klara. det fick vi, så vi fick sluta 12,40!
kunde inte ha varit ett bättre slut på denna skolvecka.

när jag kom hem var jag ute med meya i snön, försökte få nån bild,
men det hade hunnit bli skymning, så det gick väl sådär.
sen gick jag in och la mig i soffan och hade tänkt ta mig en otroligt skön pn.
men jag hann it sova så länge tills linus ringde så då pratade jag med honom :)

får se hur kvällen slutar, hade trott att det skulle bli en tråkig hemmakväll,
men istället kaanske det blir lule igen :))
väntar bara på att linus ska höra av sig igen.
så vi får se.

nu ska jag fortsätta med de jag höll på med
vi hörs,
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0