I found you in the daylight and kissed you in the moonlight

Tjoho!
kom hem från skolan för en halvtimma sen ungefär.
dagen har gått rätt snabbt!
pratade med kristina efter matten och frågade om det kunde gå att få byta
mattelärare eftersom jag inte kommer överens med henne,
men hon svammla mest bara på och visste inte om det igick..
så jag och sara satt och diskutera med henne i en halvtimma, hah!

sen vare idrott, inte efterlängtat! fast vi fick sluta typ 10 minuter tidigare,
ovanligt ska ni veta!
sen vandrade jag in till stan, köpte den sista juleklappen!
så nu äre ur huvudet.
sen blev det nått småköp.
åsså var glenn i stan, så jag fick åka bil hem, guldvärt!

nu ska jag gå och ta en powernap, men först äta upp min lussekatt! :)
tjingtjong


hihihi!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0